1. Start Microsoft Outlook 2010 op.
  2. Ga naar het Tabblad Bestand
  3. Klik in de categorie Info op de knop Account toevoegen
  4. Vink aan: “Serverinstellingen of extra servertypen handmatig configureren” en druk twee maal op Volgende >
  5. Vul de e-mailgegevens in die u van R2H hebt ontvangen.
  6. Druk op Volgende > en daarna Voltooien.

 

E-mail versturen vanuit uw nieuwe e-mailaccount

U heeft een e-mailaccount toegevoegd en heeft daarom tenminste twee e-mailaccounts. U kunt nu via meerdere e-mailadressen (accounts) e-mail versturen. De ontvanger van de e-mail ziet deze naam achter het gedeelte “Van:” in een e-mailbericht. Om de juiste naam daadwerkelijk boven een te verzenden e-mail te krijgen, is een handeling nodig, voordat u de e-mail verzendt.

Als u het bericht ingevoerd hebt, doet u het volgende:

  1. Klik links in de e-mail op Van.
  2. Selecteer het e-mailadres van waaruit de e-mail verzonden moet worden.
  3. Het bericht kan nu verstuurd worden.

Nieuwe e-mailadres als standaard instellen

    1. Ga naar het Tabblad Bestand
    2. Klik in de categorie Info op de knop Accountinstellingen
    3. Klik het e-mailaccount aan van waaruit de standaard e-mails verzonden moeten gaan worden en druk daarna op de knop Als standaard instellen.

 

  1. Sluit de vensters af.
  2. Vanaf nu wordt elke mail standaard vanaf het zojuist geselecteerde mailadres verstuurd.