Deze vraag vergt onderzoek om te kunnen beantwoorden.

  1. Kunt u wel Internetten?
    Ja: ga door naar de volgende vraag. Nee: laat eerst uw systeembeheerder* uw Internetaansluiting werkend maken.
     
  2. Is uw eigen website bereikbaar?
    Ja: ga door naar de volgende vraag. Nee: het kan gebeuren dat uw domeinnaam gedurende korte tijd niet bereikbaar is voor onderhoud. Dit gebeurd zeer sporadisch en duurt vaak slechts enkele minuten. Probeert u het dadelijk nog eens.
     
  3. Ontvangt u andere e-mail (bijv. van uw privé mail) wel in uw e-mailprogramma?
    Ja: ga door naar de volgende vraag. Nee: laat eerst uw systeembeheerder* uw e-mailprogramma werkend maken.
     
  4. Krijgt u een foutmelding dat de gebruikersnaam en/of het wachtwoord niet juist is?
    Ja: controleer de ontvangen inloggegevens en vul ze eventueel opnieuw in. Werkt dat niet, ga dan naar de volgende vraag. Nee: ga naar de volgende vraag.
     
  5. Kunt u wel inloggen via webmail?
    Ja: u kunt gelukkig wel uw mail bekijken/beantwoorden. Bel ons en wij zullen uw probleem verder gaan onderzoeken.

* = Hebt u geen vaste systeembeheerder, neem dan contact op met R2H voor het adviseren van een systeembeheerder in uw regio.